Skip to main content

Cookie settings

We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.

Essential

Preferences

Analytics and statistics

Marketing

This proposal has been rejected because:

Aquesta proposta ja està prevista d'executar l'any vinent, ja que l’any 2021 es preveu l’entrada en vigor de modificacions al Reglament de Circulació, en el qual, entre d’altres, es regularà la velocitat màxima de 30 km/h en carrers d'un carril per sentit de circulació, i es preveu implantar a posterior la velocitat màxima de 30 km/h a tots els carrers dins el nucli urbà, tinguin l’amplada que tinguin. Així mateix, també es limitarà a 20 km/h a tots els carrers amb plataforma única.

Per altra banda, s'està redactant un Pla de Mobilitat Urbana Sostenible (PMUS) que també es portarà a terme durant l’any 2021 amb la finalitat de reduir la motorització, millorar l’habitabilitat del nucli urbà, augmentar la qualitat ambiental, i també vetllar per la potenciació de les funcions erosionades durant les últimes dècades: joc dels infants, trobada dels veïns i veïnes, passeig, contemplació, ...

Municipi 100% bike&patinet friendly

Avatar: ParticipantTona ParticipantTona Rejected
Posar cartells a les entrades del poble que indiqui que TOTS els carrers són vies amb prioritat per a bicis i patinets i màxima velocitat 30. "Carrils 30" (potser seríem el primer de CAT). Pintar al terra d'alguns carrers principals tipus Antoni Figueras per destacar-ho. Com a Bcn. Amb el que sobri, comprar patinets elèctrics econòmics i sortejar-los, per unitats familiars perquè sigui més repartit. Crec que el patinet elèctric és ideal per les característiques de Tona: desnivells, extensió, facilitat per guardar que una bici, ecològic. És una bona forma per desincentivar l'ús del cotxe i moto dins del poble i reduir-ne la velocitat d'aquests.
Comment

Confirm

Please log in

The password is too short.

Share