Skip to main content

Cookie settings

We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.

Essential

Preferences

Analytics and statistics

Marketing

This proposal has been rejected because:

Aquesta proposta no és competència municipal. El traçat objecte de la proposta té el punt d'inici en el límit de la urbanització del carrer Antoni Figueras i el punt final és on comença el nou camí de vianants entre Tona i Balenyà, que s'ha començat a construïr. El traçat es troba dins l'àmbit de domini de la Diputació de Barcelona en la carretera BV-5303 i dins la franja de protecció de la C-17. Qualsevol actuació requereix un projecte on es defineixi l'execució dels treballs. Aquest haurà d'estar informat favorablement per part del Servei d'Infraestructures Viàries i Mobilitat de la Diputació de Barcelona. En aquest cas, també, al trobar-se dins la franja de protecció de la C-17, s'haurà de disposar de l'autorització del Servei Territorial de Carreteres de la Generalitat de Catalunya. En tot cas, el pressupost del projecte excedeix el límit pressupostari de 50.000 €.

Millorar l'accessibilitat per a vianants i bicicletes/patinets al nus de les 4 carreteres, des del C/ Antoni Figueres direcció St. Miquel de Balenyà

Avatar: Marc Roca Marc Roca Rejected
El nus viari de la C-17 a les 4 carreteres és segurament el més gran i complex de Tona. És molt necessari per a la mobilitat motoritzada, però davant una infraestructura com aquesta sempre hi ha el risc d'oblidar-se de les persones. Caldria tenir present la importància d'aquest punt viari també per a tota la gent que va a Sant Miquel de Balenyà o a l'estació de tren a peu, en bici o patinet. Per tant, la proposta consisteix en: 1. Il·luminar degudament els recorreguts peatonals, sobretot els passos de vianants i punts crítics d'aquest nus. 2. Senyalitzar i habilitar un recorregut per a bicicletes i patinets per tal de creuar el nus viari de forma segura, separadament dels cotxes. D'entrada es podria estendre els recorregut fins on el límit municipal ens deixi, i promoure a la llarga la col·laboració amb Sant Miquel de Balenyà i la Diputació de Barcelona (ja que és una carretera BV, i entenc que depèn de la diputació) per continuar el recorregut fins a Sant Miquel de Balenyà i l'estació de tren. Podria acabar sent una intervenció similar a la que es va fer a la nostra comarca entre Torelló i Sant Vicenç de Torelló (https://www.diba.cat/web/sala-de-premsa/-/final-d-obres-de-millora-de-la-bv-5224-entre-torello-i-sant-vicenc-de-torello).
Comment

Confirm

Please log in

The password is too short.

Share