Saltar al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Esta propuesta ha sido rechazada porque:

Aquesta proposta no és competència municipal. El traçat objecte de la proposta té el punt d'inici en el límit de la urbanització del carrer Antoni Figueras i el punt final és on comença el nou camí de vianants entre Tona i Balenyà, que s'ha començat a construïr. El traçat es troba dins l'àmbit de domini de la Diputació de Barcelona en la carretera BV-5303 i dins la franja de protecció de la C-17. Qualsevol actuació requereix un projecte on es defineixi l'execució dels treballs. Aquest haurà d'estar informat favorablement per part del Servei d'Infraestructures Viàries i Mobilitat de la Diputació de Barcelona. En aquest cas, també, al trobar-se dins la franja de protecció de la C-17, s'haurà de disposar de l'autorització del Servei Territorial de Carreteres de la Generalitat de Catalunya. En tot cas, el pressupost del projecte excedeix el límit pressupostari de 50.000 €.

Millorar l'accessibilitat per a vianants i bicicletes/patinets al nus de les 4 carreteres, des del C/ Antoni Figueres direcció St. Miquel de Balenyà

Avatar: Marc Roca Marc Roca Rechazada
El nus viari de la C-17 a les 4 carreteres és segurament el més gran i complex de Tona. És molt necessari per a la mobilitat motoritzada, però davant una infraestructura com aquesta sempre hi ha el risc d'oblidar-se de les persones. Caldria tenir present la importància d'aquest punt viari també per a tota la gent que va a Sant Miquel de Balenyà o a l'estació de tren a peu, en bici o patinet. Per tant, la proposta consisteix en: 1. Il·luminar degudament els recorreguts peatonals, sobretot els passos de vianants i punts crítics d'aquest nus. 2. Senyalitzar i habilitar un recorregut per a bicicletes i patinets per tal de creuar el nus viari de forma segura, separadament dels cotxes. D'entrada es podria estendre els recorregut fins on el límit municipal ens deixi, i promoure a la llarga la col·laboració amb Sant Miquel de Balenyà i la Diputació de Barcelona (ja que és una carretera BV, i entenc que depèn de la diputació) per continuar el recorregut fins a Sant Miquel de Balenyà i l'estació de tren. Podria acabar sent una intervenció similar a la que es va fer a la nostra comarca entre Torelló i Sant Vicenç de Torelló (https://www.diba.cat/web/sala-de-premsa/-/final-d-obres-de-millora-de-la-bv-5224-entre-torello-i-sant-vicenc-de-torello).
Comentario

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir