Votació

Realitzar una campanya de tinença responsable d'animals

L’Àrea de Medi Ambient té previst destinar els esforços en fer una campanya per a conscienciar i sensibilitzar sobre la recollida dels excrements per part de les persones propietàries, més que no destinar els esforços en recollir-les. Cal solucionar el problema d’arrel i per aquest motiu s’incidirà en fer pedagogia i, paral·lelament, també es reforçarà amb la policia local que farà tasques informatives i punitives, en el cas que s’escaigui.

L'actuació consistirà en l'elaboració de material informatiu sobre l’ordenança de tinença d’animals domèstics i en concret dels drets i deures de la ciutadania, i la seva difusió a través de díptics, cartells que es penjaran al comerç local i espais habilitats, butlletí municipal, premsa local i xarxes socials.

Comentari